Geert De Borger en Mel Vanden Daele

Foto’s:
2915

Over ons

Zowel mijn man als ik zien graag iets van de wereld; mijn man vooral van de natuur, en ik hou meer van de cultuur. De ideale combinatie dus om alles gezien te hebben! We vinden het heerlijk om de levensstijl te ervaren, de taal een beetje te leren en te genieten van de pracht dat het land te bieden heeft. Onze voorkeur gaat vooral uit naar warme landen, en met namen Griekenland is voor ons beide toch iets bijzonders.

Over onze reis

Van zodra het even kan, grijpen we de kans om even weg te zijn. Dat kan gaan van een citytrip tot een paar daagjes dichtbijvakantie, en van een lange vliegvakantie tot een korte autovakantie. Alles is goed, als het maar samen is, en naar een mooie plaats. Tijdsgebrek is soms een probleem om over al onze reizen te vertellen, maar we proberen zeker om zoveel mogelijk tips mee te geven!

Bezochte landen

Wij hebben 10 landen (4%) bezocht:

Bosnië en Herzegovina, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Spanje, Tsjechië, Zwitserland.