Dominicaanse Republiek (19/08/2006 tem 01/09/06)

23 juni 2009

Ik weet niet of het wel zinvol is om mijn reisverslag van de Dominicaanse Republiek neer te pennen, want u zal er ongetwijfeld niet veel aan hebben. Het was mijn eerste grote reis naar het buitenland, en door gebrek aan ervaring en het vertrouwen dat mijn toenmalige vriend wel leek te weten wat hij deed, heb ik mij niet erg beziggehouden met een serieuze planning. Dat had ik wel moeten doen, dan hadden we nog iets gezien van het land. Hetgeen ik ervan gezien heb, was erg mooi, maar ik waarschuw u dat het niet veel is, en dat het - althans in het begin - absoluut geen leuke vakantie was voor mij! Laat u hierdoor echter niet afremmen, de Dominicaanse Republiek is een heel mooi land.

1. Van Heeve Tim:
    25 juni 2009
    Schitterend verteld! Wij wachten op het vervolg!!!
  2. Tina Geenens:
    28 juni 2009
    Wij deden eveneens Puerto Plata. Het is inderdaad schokkend wat een armoede heerst in dat land als je alle reclame over het paradijs ziet... Wel een mooi land. Excursies boek je best zo vroeg mogelijk, anders zie je niets van het land.