maandag, 9 augustus 2010

9 augustus 2010 - Dubrovnik, Kroatië

Rond de middag worstelden we met onze bagage naar de parking van het hotel, en we probeerden alles zo goed mogelijk in het kleine autootje te proppen. Met spijt in het hart checkten we uit, en wandelden we nog éénmaal door de luxueuze inkomhal.

We hadden een groot deel van de middag voor ons, en daarvan maakten we gebruik om op weg naar de luchthaven te stoppen in een aantal kleine stadjes. Heel gezellig, met veel leuke winkeltjes.

Veel te snel werd het tijd om onze auto achter te laten op de parking van de luchthaven, Mario te zoeken om te sleutel af te geven, en in te checken. Om overgewicht te vermijden, verwisselden we onze teensletsen voor bergschoenen – het was geen zicht onder mijn kleedje, maar wat gaf het ook. Mario verscheen net op het moment dat we wilden inchecken, dus perfect op tijd. We gaven de sleutel terug, en na hem nogmaals bedankt te hebben, namen we afscheid.

Mooi op schema mochten we op ons vliegtuig, en veel te snel waren we terug in Brussel. Het was een huwelijksreis die niet zonder problemen was verlopen, maar we hebben alles bij elkaar een prachtige vakantie gehad. Of we nog eens teruggaan naar Kroatië? Reken maar van yes!