reactie voor onze thuisfronten

24 augustus 2009

Als we thuis zijn zal ik verder foto’s posten; ik zal vanaf nu enkel de foto’s van de dagen posten als er niet teveel zijn. De dag dat we Knossos bezocht hebben, trok ik rond de 100 foto’s, en aangezien de Internetverbinding hier erg traag is, zou ons dat een paar uur kosten. Dus wanneer ik thuis ben, zetten we ze erop!

Moekie, om te antwoorden op je vraag over hoe het met mijn arm gaat: pijn, maar ik kan hem al wat beter gebruiken. Mijn botjes voelen alsof ze gemalen zijn, maar je moet iets overhebben voor zo’n mooie en unieke tattoo, bovendien met nog zulke mooie kleuren als blauw en geel en paars! Alleen spijtig dat het paard hier en daar een tand miste blijkbaar, want je ziet er wel een paardengebit in, maar het is niet volmaakt J!

En verder: moekje en poekje, moekie en poekie, niet vergeten om zaterdagavond bij ons te komen eten hoor, om halfzes! Gedraag jullie daar een beetje op het thuisfront hè. Wij geven verder een grote knuffel aan onze lieve beestjes, die wij erg missen, dus moekje en poekje, geef ze maar een pakkerd… Wij hebben ons hier erg goed, en het is een onvergetelijke vakantie geworden! Heel veel groetjes aan iedereen!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade